Çene Botoksu (Masseter Botoksu) Tedavisi Nedir, Nasıl Yapılır?

Çene botoksu diğer adıyla Masseter botoksu genellikle Bruksizm hastalığından muzdarip olan kişilere uygulanan bir tedavi yöntemidir. Konya diş hekimi uzmanlarının son dönemlerde üzerinden sıklıkla durduğu, uyanıkken ya da uykudayken kişinin farkında olmadan dişlerini sıkması ve gıcırdatması sorunu olarak bilinen Bruksizm, bireylerde baş, kulak ve yüz ağrısına neden olabildiği gibi migrene kadar uzanan sorunların başında yer almaktadır. Bu sorunu kökünden çözen Konya çene botoksu tedavisi, Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu tarafından uygulanmakta, Konya masseter botoks tercih eden hastalar ise sağlığına kavuşarak ilerleyen dönem sorunların önüne geçebilmektedir.

Peki, çene botoksu, yani masseter botoks hangi durumlarda ve nasıl uygulanır? Etkisi ne kadar sürer? Vücuda herhangi bir zararı var mıdır ve yüz incelme sorunlarına yol açar mı?

Çene Botoksu Ne Zaman Yapılır ve Nasıl Yapılır?

Çene botoksu, genel itibariyle bahsetmiş olduğumuz Bruksizm hastalığını tedavi etmek ve kişilerin bu hastalığa bağlı oluşabilecek diğer sorunlardan arınmasını sağlamak amacıyla gerçekleştirilmektedir. Konya masseter botoks, dozu küçük botulinum toksininin masseter kasına enjekte edilmesi ve çene sıkma eyleminin zayıflatılması olarak çözüme kavuşturulmaktadır. Konya diş hekimi uzmanları tarafından 10 dakika süren işlemde herhangi bir acı duyulmamakta ve hasta kısa sürede sağlığına kavuşabilmektedir.

Konya Masseter botoks aynı zamanda çene şeklinden memnun olmayan bireyler için estetik amaçlı da uygulanabilmektedir. Bu noktada Masseter botoks fiyatları hastanın durumuna göre değişkenlik gösterebilmektedir. Tedavi süresi oldukça kısa olan Konya çene botoksu uygulamasının ardından hastalar hızlı bir şekilde günlük hayata geri dönebilmekte, yaşadıkları sağlık veya estetik kaygılarından kurtulabilmektedir.

Konya Çene Botoksu Ne İşe Yarar? Masseter Botoks Etkisi Ne Kadar Sürer?

Çene botoksu taşıdığı birçok avantaj ile hastaların ve Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu sık tercih ettiği tedavi yöntemlerinden biridir. Plastik cerrahi operasyonlarının taşıdığı riskleri taşımayan ve son derece kolay uygulanan Konya masseter botoks, çene yapısının inceltilmesiyle ince ve oval bir yüz hattına sahip olunmasını sağlarken, diş sıkma ve gıcırdatma gibi sorunların da ortadan kalkmasında etkili olmaktadır.

Etkisi, 3-6 ay süren çene botoksu, farklı nedenlerden kaynaklı veya hastanın durumuna bağlı olarak değişkenlik gösteren yenilenme süreleri gerektirebilmektedir. Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu uygulamayı gerçekleştirdikten sonraki 3-4 haftalık süreçte asıl etkisini gösteren çene botoksu etkisi 4 ay kadar devam etmektedir. Bu nedenle daha etkili sonuç isteyenlerin aynı işlemi 2-4 ay aralığında tekrarlamaları Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu ve Dr. Hu Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği tarafından önerilmektedir.

Konya çene botoksu

Çene Botoksu Yüzü İnceltir Mi?

Çene botoksu sonrasında yüzde inceltici etki oluşmaktadır. Bunun sebebi Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu tarafından uygulanan enjeksiyonun çene kası boyutunu küçültmesi ve yüz konturlarındaki formun değişmesidir.

Hem sağlık hem de estetik amaçlı tercih edilen Konya Masseter botoks, hastanın durumuna ve tedavinin uygulandığı sıklığa göre değişkenlik göstermekte, buna bağlı olarak Masseter botoks fiyatları da değişkenlik gösterebilmektedir. Bu nedenle bireylerin tedavi öncesinde Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu ile iletişime geçmesi, randevu alarak durumuna dair tetkikleri yaptırması büyük önem taşımaktadır.

Peki, kişiden kişiye değişkenlik gösteren Konya masseter botoks zararlı mıdır? Kimler için uygulanması Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu tarafından önerilmemektedir?

Çene Botoksu (Masseter Botoks) Zararlı Mıdır?

Konya masseter botoks her ne kadar kolay bir işlem olsa da her hasta için uygun olma özelliği taşımamaktadır. Buna bağlı olarak hastaların tedavi öncesinde Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu ile iletişime geçmesi, tetkik yaptırması, Konya çene botoksu ve sık sorulan sorulardan Masseter botoks fiyatları hakkında bilgi alması önerilmektedir. Peki genel olarak vücuda herhangi bir zararı bulunmayan çene botoksu kimlere uygulanmamaktadır?

Konya masseter botoks tedavi sonrasında herhangi bir ağrı veya sızının hissedilmediği kısa bir işlem olmakla birlikte, hastaların işlem sonrası kısa sürede günlük rutin hayatına dönebildiği tedavi yöntemlerindendir. Ancak hastaların içinde bulunduğu duruma bağlı olarak uygulanması Konya diş hekimi Dr. Hamza Ulu tarafından uygun görülmeyebilmektedir. Bu durumda Masseter botoks için herhangi bir sağlık engeli bulunmayan ve hamilelik ya da emzirme döneminde olmayan tüm hastalar Konya masseter botoks yöntemiyle tedavi olabilmektedir.

Anahtar Kelimeler: konya çene botoksu, konya diş hekimi, masseter botoks fiyatları, konya masseter botoks